Η “Σοφία” στο Αρσάκειο των 190 χρόνων

Η “Σοφία” στο Αρσάκειο των 190 χρόνων

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 με αφετηρία τις τάξεις τους και τελικό προορισμό το Θέατρο των Αρσακείων Ψυχικού οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ΄ τάξης και των επτά τμημάτων των Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού ταξίδεψαν στη γνώση με συνοδοιπόρους τον Λόγο, τη Φιλοσοφία και την Τέχνη.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος «Η Σοφία στο Σχολείο» και με αφορμή τη συμπλήρωση 190 χρόνων από την ίδρυση της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, οι μαθητές υλοποίησαν ποικίλες δραστηριότητες με τη βοήθεια των δασκάλων τους, τις οποίες παρουσίασαν στους γονείς τους.

Στο θέατρο, ο καθηγητής Κοινωνικής Φιλοσοφίας στο ΕΚΠΑ κ. Γεώργιος Ν. Πολίτης και κύριος εμπνευστής του προγράμματος «Η Σοφία στο σχολείο» εξήγησε στους γονείς ότι το Πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από το Εργαστήριο “Φιλοσοφία-Διακυβέρνηση-Οικονομία” – PPE Lab του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στοχεύει στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης και αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία, για να καλλιεργήσει στα παιδιά τον ορθολογικό τρόπο σκέψης.

Η Επόπτρια των Σχολείων, Δρ Νέλλη Παππά, μίλησε για τα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από την ηλικία του δημοτικού, καθώς εισάγονται με δημιουργικό και βιωματικό τρόπο στις βασικές έννοιες της φιλοσοφίας. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα ενισχύει όχι μόνο τις γνωστικές τους δεξιότητες, αλλά και την αυτοπεποίθησή τους, τον σεβασμό προς τη διαφορετική άποψη και την ικανότητά τους να συνεργάζονται.

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε ένα ακόμη πολύτιμο εφόδιο για τις μαθήτριες και τους μαθητές των Αρσακείων Ψυχικού, αποδεικνύοντας ότι η φιλοσοφία μπορεί να αποτελέσει ένα ζωντανό και ουσιαστικό κομμάτι τής σχολικής ζωής.

Επιστροφή
TOP